✫ RedCandy |

# 770.

Har varit lite tyst av mig på sistone har jag märkt... Men inte så mycket att göra åt då dagarna ser likadana ut och insperationen är på noll. Där av lite bilder då och då.
Helgen så blekte jag mitt hår för första gången sen på söndagen så färgade jag håret rött, som jag inte blev nöjd med så får se vad jag ska göra åt det.

Nästa vecka så bär det ut på praktik och kan nu säkert säga vart jag ska befinna mig. Är nog inte så hemligt men ville inte säga något innan det var riktigt klart. Så på måndag ska jag spendera hela 8 veckor tillsammans med en fotograf. :)


Fotograf Wiwi Aronsson


Ska bli riktigt skoj faktiskt. Se baksidan av branschen. Kommer bli många timmar bakom datorn. ^^
Kommer ju självklart skriva något när jag kommer hem och så, så bloggen kommer inte dö... :P

Hörs...
Puss :*
http://fotografwiwi.info/#



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback