✫ RedCandy |

# 830.

För 31 timmar sen lämnade jag sängen.
Nu sitter jag här, med ca 750 ml Burn i kroppen.
Kunde inte somna alls natten mellan igår tills idag så gick upp och satte mig vid datorn istället. Och där satt jag ändra fram till strax efter 07:00 i morses... Gick ner och mötte mamma vid maxi och sen gick jag hem igen. (Ja, jag har igentligen gått i ide men hon skulle lämna en grej till mig och hon skulle ändå handla innan hon började jobba och ville inte åka runt halva stan som hon sa så vackert i går kväll.)

Ska tvätta om 1 timme, rätt bra det får då vet jag att jag inte kommer kunna sova. =P Då ögonen börjar bli redigt sega. Sitter här och lyssnar på lite musik just för stunden men ska väl ta och försätta att plocka upp lite och inte göra så att du får hur mycket onödig och ointressant text som helst att läsa igenom.

Btw, polaren sa att det hade tydligen vart fullmåne inatt. Kanske därför man inte somna? Dock så brukar jag inte ha problem med det.
Några där ute som har problem att somna när det är fullmåne ute?


Elin Samrell

När du väl nämner det, jag har så långt jag kan minnas haft svårt för att sova när det är fullmåne. Kan vara en kväll jag inte kan somna, går upp och kollar ut genom fönstret och inser att det är fullmåne. Lättpåverkad!

2011-12-16 / 15:32:16
BLOGG: http://elinsamrells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback