✫ RedCandy |

# 833.

Ansökan är inskkickad. Blev jätte lite text, visste inte vad jag skulle skriva. Så kluddade ner något bara och lite kontaktuppgifter och sen skickade jag iväg den. Hoppas den kom rätt bara. =P Och att jag inte kommer med. Haha, låter väldigt fel eller illa men jag vill inte gå utbildningen. Så är det bara.

Sova, nej det funkade inte inatt heller. Somnade iförsig runt 23 men vaknade sen igen vid strax innan 01.00. Låg kvar i sängen och försökte somna om, utan reslutat. Så nu sitter man här ytterligare en natt. Fattar inte detta. Börjar bli jävligt irreterande. Kan ju just nu säga att jag lär ju somna riktigt gott ikväll ^^ Det är ju en av fördelarna med att inte kunna sova och vara vaken.

Nä, ska nu sluta babbla på om ointressanta saker och istället sätta mig och titta på Ice Road Truckers. Såg klart hela säsong 1 på 2 dar. =P


Vilde

Fin blogg!! : )

Blir glad for kommentar tilbake. ^^



-Vilde ;*

2011-12-25 / 18:16:25
BLOGG: http://vildesplace.blogg.no/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback