✫ RedCandy |

# 447.

Dag 8 - Mina drömmar

Mina drömmar, humm. Ska vi prata framtidsdrömmar eller drömmarna man har på nätterna? Vi kan köra båda två då jag kommer ihåg vad jag drömde inatt. Under dom två timmarna jag fick sova.

Ska bo i ett hus när jag har pengar till det. Kanske en gård. Definitivt en gård, där det ska vara ett stall med. Och i det stallet ska det stå en eller två hästar. Och en av dom måste vara en skäck, då jag gillar dom så jävla mycket. ^^
Var miljonär så jag slipper jobba hade vart skönt. ^^

Inatt så hade ja en rätt konstig dröm.
Jag och Sarah Walker (Yvonne strahovski Från serien Chuck) bodde i ett jätte litet rum. Väldigt nära stranden i frankrike tror ja det var. Vi låg på stranden jag och Sarah och solade då jag började pilla i hennes hår. Sen så gick jag därifrån för att jag skulle gå och hämta något i rummet vi bodde i. Kommer dit och letar men hittar inte grejen jag skulle ha. Vände upp och ner på hela vårat rum och hittar massa vapen och helt plötsligt så står Sarah bakom mig och frågar varför jag rotar bland hennes saker.



Kommer inte ihåg så mycket mer sen. Men det var en rätt sjuk dröm och jävligt knäpp...



Nu ska ja ta och titta på tvn så hörs.
Puss :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback