✫ RedCandy |

# 481.

Fick runt 15 minuters sömn inatt. Kunde verkligen inte somna om så startade datorn, drog ut den till vardagsrummet och satt igång lite musik. Satt och slösurfade, småspelade lite på nätet, kollade lite på Dexter. Runt halv 9 så fick ja för mig att dra ner till Maxi för att fixa lite frukost. Något jag inte har käkat på hur länge som helst. Tryckte i mig 2 hela frallor med gurka på. Rätt så gott. ^^

Sitter just nu och kollar på Dexter kommit igenon halva säsong 2 (:

Vet inte vad som händer idag, vill göra något så jag inte somnar tidigt. Hästhoppningen börjar runt 12:45 på svtplay. Lär väl sitta och titta på det och sen blir det väl att sitta framför datorn igen med Dexter och musik...


Aja, Vi hörs av...

Puss :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback