✫ RedCandy |

# 483.

Har haft en grymt rolig kväll/natt. =D

Drog med S och E och handlade. Gick runt inne på maxi i många minutrar fram och tillbaka och plockade lite saker här och var. Drog sen till Burger King och käkade sen vidare upp till E där vi satte igång och bakade "Tuttbakelser" Eller E och S satt och pillade och donade medans ja tog lite kort med E´s kamera.

(Tagna med min mobil)

Gjorde en till med resterna av marsipanen. ^^ Ska likna en gubbe med två ögon och en mun.

Efter vi hade käkat våra fina bakelser så låg vi och tjötade lite i E´s säng och skrattade och spelade även spelet Blur med E. Kul men svårt. Så är det alltid med nya spel.

Efter någon timme så skulle ja och S dra och hämta upp hennes lillebror som resulterade att vi hamnade på en hemma fest hos någon. Där det var väldigt mycket folk. 15 - 18 åringar, vissa fullare än den andre. Märkte rätt snabbt att det kommer att hända något då dom flesta killarna var rätt så kaxiga mot varandra. Jag och S stog i köket och skämtade rätt så mycket och skrattade och jag tyckte även lite synd om folket som var jävligt kassa. Någon spydde utanför ytterdörren och en hade spytt ner ena toaletten. Den andra toaletten som ut som en jävla svinstia, toapapper överallt, hela golvet var blött, öl burkar och flaskor stog överallt på handfatet och det luktade inte så gott där inne... Folk tappade bort skor, väskor och sina jacker. Näsblod blev det med, väldigt mycket me.
Huset såg bokstavligen ut som en svinstia när vi drog därifrån iaf.

Händelserik fest. Tror jag och S kommer komma ihåg mest iaf av den festen. ^^

Nä, ska ta och tvätta bort sminket, krypa ner under täcket och titta på ett avsnitt med Dexter sen ska jag sova...
Hörs

Puss :*


evelina

fin blogg! :)



har du haft en bra helg? kram!

2011-02-27 / 12:44:32
BLOGG: http://evdanielsson.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback