✫ RedCandy |

# 427.

Uppdaterade min mobil nyss och nu äntligen kan man spara mms bilder. =D Det var nog det ända som var bra med uppdateringen... Alla nummer låg som kopior och jätte gamla nummer hittade jag med. Allt ser helt annorlunda ut, så det kommer nog ta ett tag innan jag uppfattar vilken sak som gör vad.

Mitt spel som jag hade (Phit Droid) som jag tycker är jätte kul och beroendeframkallande. Hade kommit en bra bit på det. 300 levlar på novice och 1100 på normal, självklart så är allt borta och måste göras om. ='(

Så ifall ni inte hör något så är jag fullt upptagen med mitt spel...



Så, bye bye ^^

Puss  :*


Torleila

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-11-21 / 14:03:28
BLOGG: http://torleila.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback