✫ RedCandy |

# 713.

" Jag vill bara säga att för det första behöver man inte vara "smal" för att vara vacker. skönhet kommer i alla olika former och storlekar, allt blir vad man gör det till. problemet brukar oftast inte vara ens kropp, det är självförtroendet. om du inte har den inre styrka som krävs för att älska dig själv, då spelar det ingen roll hur många kilon du går ner, eller hur många nya klädesplagg du skaffar, eller hur många gånger du klipper dig.ingenting av det där spelar då någon roll, för hur mycket du än förändrar, så kommer du aldrig bli nöjd. om du älskar dig själv no matter what, då kommer din inre skönhet lysa igenom, och på så sätt blir du ännu vackrare. trust me, i've been there, så jag vet vad jag snackar om.

och vem är det som bestämt att man ska vara smal? i vissa kulturer är det det vackraste som finns att vara "tjock". i vissa afrikanska kulturer så får kvinnorna gå på en diet endast bestående av grädde och dylikt för att bli så stor (och därför desto vackrare) som möjligt innan bröllopet.

so just snap out of it! som jag sa, det finns flera olika sorters skönhet, men den inre är den som är viktigast. utan den är man bara ett yttre, ett tomt skal. en person utan djup är ingen person man i längden vill umgås med. allt blir så ytligt och tråkigt då. "

Källa: http://jjooly.blogg.se/

Kunde inte sagt det bättre själv.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback