✫ RedCandy |

# 487.

Sitter just nu och väntar på att håret ska torka, lyssnar på Volbeat och redigerar bilder från igår då jag var med mor.

Fick sova 4 timmar natten till igår. Vaknade vid 4 kunde inte somna om så gick upp och satt och tittade på Dexter. Mamma ringde runt 12 tiden och så pratade vi lite, slutade med att när klockan var halv 1 så stog jag iförd ridkläderna och väntade på bussen ut till henne. Kom ut vid ett, fick lite mat och så satt vi och kollade klart på skidorna och sen drog vi ut till Älvan.

Borstade av henne, sadlade och tränsade och sen drog vi ut i skogen. Mamma uppe på Älvan och jag gick jämte. Tog lite kort när hon red. Älvan hade lite problem att stå still bara men annars gick allt bara bra. Till och med jag hoppade upp och red lite på henne. Så idag har jag lite ont i rumpan, armarna och lite i ryggen. Senast ja red var dryg två månader sen. Så det förklarar saken...
När vi kom tillbaka till stallet och Älvan hade fått komma ut i hagen igen så stog jag och myste lite med Freja (islandshästen) och Mysak (Nordsvensken) en stund.

Slänger upp bilderna så fort jag har redigerat klart dom ^^

Puss :*


Inte långt kvar nu. =D Bara timmar kvar nu (=



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback