✫ RedCandy |

# 501.

Hopp. Så mycket sömn man fick inatt. Gick och la mig runt 11 tiden, tog ett tag innan jag somnade. Vaknade upp och försökte somna om. Gick inte så bra. Visade sig att A hade inte somnat så låg och pratade lite med honom. Tog upp mobilen och kollade klockan. Halv 2. Låg kvar en stund innan jag började leta efter något att ta på mig.

Har iaf tagit och plattat till peruken så nu är den rak och fin istället för ett jävla fågelbo. ^^ Ska väl ta och fixa iordning den snart med. Är grymt törstig och jävlig seg så funderar på att dra till statiol och se ifall dom har något gott.

Ska iväg till ams senare idag. Klockan 10 närmare bestämt. Ska träffa min nya handläggare. Så för väl se vad hon/han kan göra.

Nä, nu blir det Jackass 3D.

Puss :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback