✫ RedCandy |

# 504.

Igår var en lång dag för lilla mig. Eller det kändes så iaf. Var på ams klockan tio. Satt där på ett möte där handläggarna och en kille till satt och diskuterade Hockey, bästa målvakten och vart man skulle göra mål om det var nära stolparna eller mellan benen på målvakten. Grymt tråkigt var det iaf.
Efter det så drog jag till polisen och kollade ifall mina nycklar var där. Men det var dom inte.

Gick och handlade och lagade mat och käkade. Sen så satt jag framför datorn hela eftermiddagen. Pratade även med min syster i nästan en timme. Kollade rätt så mycket på Dexter och även nyaste One Tree Hill avsnittet igår. Var så trött så la mig i sängen lagom till 2 and a half men började vid nio och i reklamen somnade jag.

Vaknade upp vid 10 idag. Har kollat på ännu mera Dexter idag. Snart klar med säsong 4. Har säsong 5 kvar med men det lär jag väl kunna kolla igenom på en dag eller nått.
Ska till lernia imorgon på lite information ang deras utbildningar. Så för se vad som händer i framtiden. Något måste jag göra och funderar fan på att leta och söka mer jobb nu än tidigare då jag verkligen avskyr ams! Vill bort därifrån så fort så möjligt. Så ni får jävligt gärna hjälpa mig med att hitta något i jobb väg. Tack i förväg. ^^

Aja. Ska dra mig och hitta på något intressantare än att sitta här och dega. Hörs.

Puss :*



Emma (B)

Fin bild :)

2011-03-09 / 18:53:01
BLOGG: http://emmornasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback