✫ RedCandy |

# 519.

TJA TJA! =D

*Nä, var lite seriösr nu va? Okej då... =/ *

Ja, hum, Idag har jag.. Nä...
Har käkat goa pannkakor idag, som jag har vart sugen på i snart 1 månad. Mor min ringde mitt i mitt pannkaks käkande och ville att ja skulle med ut till dom och fika lite och käka äpplepaj och vaniljsås, självklart sa ja med munnen full med pannkakor. Så tvättade håret snabbt och även plattade till det och så vart dom utanför.

Kommer in i bilen och får veta på att mormor och henne´s gubbe kommer med. Trevligt trevligt sa ja. Så vi hann fika lite innan mormor och Bonny kom. Sen fikade vi igen fast denna gången med glass och massa chockladsås =)
Fick mig även ett par snajsiga raggsockar av mormor så nu har jag något att dra på fötterna när jag fryser eller om ja ska iväg någonstans. =) Bild på dom kommer upp senare. ^^

Sen runt halv  5 tiden så körde mor hem mig för att ja börja tvätta vid 5. Kom på när ja kom hem att ja fick inte min äppelpaj som ja åkte ut för men den får jag ta en annan dag. Nä, nu blir det Dexter innan ja måste ner till tvätten igen ^^

Hörs.
Puss :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback