✫ RedCandy |

# 520.

Kom på att jag var tvungen att ta ut pengar så springer iväg upp för en liten backe och svänger till höger och ser en bankomat. Kommer fram till bankomaten och börjar leta efter mitt kort. Känner igenom varenda ficka på byxorna men hittar inte kortet. Känner efter i ena fickan och märker att jag redan har tagit ut pengar då det låg 200 kr i fickan.

Sprang bort från bankomaten på den lilla stigen. Ner för ett par trappor och kommer ut till en flod. Fortsätter att springa och stöter på killen med longboarden igen. Springer förbi honom och han skjuter iväg sin longboard så att jag ska trampa på den och trilla men jag hoppar över den och hoppar ner på en massa träbrädor i vattnet. Dessa träbrädor var inte breda och rätt så svårt att springa på dessa. Går så fort som jag kan utan att trilla i och när jag tittar upp så ser jag att det finns inga mer brädor att gå på så jag måste stanna. Tar och tittar lite längre fram och ser en tv. Det står något på den och musik spelades. Läste "Wake up" och när jag precis hade läste det så vaknade jag.


Hade den konstigaste drömmen inatt som ni kanske läste. Var jätte konstig och så skumt att ja vaknade upp precis efter jag hade läst det. Så skumt... Kunde iaf somna om efter en stund så jag slapp gå upp iaf. (:

Inatt då när jag vaknade så skulle jag nog igentligen skrivit ner den för just nu kommer jag inte ihåg så mycket av den. Hände mer grejer innan jag ens skulle ta ut pengar och jag har för mig att min kusin och hans kompis var med, men som sagt, skulle ha skrivit ner detta inatt istället..


Silje ♥

fin blogg ! :))



besøke min ?

2011-03-15 / 22:11:44
BLOGG: http://lifeassilje.blogg.no
Therese

Det där lät som en skum dröm... hehe Såna brukar jag få om ajg äter försent.. Typ precis innan sänggång...

2011-03-21 / 10:55:00
BLOGG: http://esenese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback