✫ RedCandy |

# 521.

Har varit hemma i ungefär en timme nu efter en aktiv dag med min mor, min bror och min syster. (:
Tagit det lite lugnt och kollat mailen och fått veta på att ja har blivit antagen till att jobba på Dreamhack. Najs! :D
Kollar just nu på Stockholmsnatt på tv6 play, ska kolla på 99 saker man måste göra innan man dör sen. Eller så kollar ja på Efterlyst och kanske även somnar till det? Då jag är grymt trött just nu. Eller slö iaf. Sova hade faktiskt vart jävligt gott...

Min syster ska iaf flytta, vi hjälpte henne lite idag och så ska vi hjälpa henne på Lördag igen.
Mor kom och hämtade mig runt halv 11, vi åkte till Fristad och hämtade vårat gamla köksbord och stolar och även micron. Sen drog vi hem tll henne och fikade lite, åkte och fixade mat till Älvan med och sen åkte vi iväg till min syster. När vi kom ner så klappade vi lite snabbt på katterna och sen bort mot hennes förråd. Hämtade lite saker och lådor där och vidare mot henne´s nya lägenhet. Grym fin enligt mig. Bra planlösning eller vad det nu heter. Skulle faktiskt själv vilja bo där. ^^ Hoppas att hon kommer få det bra där iaf :). Efter ett tag så drog vi och käkade, drog till Tygskroten och var där inne nästan i en timme. Köpte tyger till min syster som ska bli gardniner. Hittade faktiskt två snygga tyger där inne som jag ville att mamma skulle sy några linnen till mig men det var tydligen fel matrial så det gick inte. Hittade även två snygga tyger till min bror som jag har kort på som kommer komma upp imorgon. Vi tog och betalade och drog sen till Willy´s och handlade lite och sen åkte vi hem.

Nä, nu börjar Efterlyst.
Hörs.
Puss :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback