✫ RedCandy |

# 529.

Våffeldagen idag! :D

Drog iväg till mamma innan idag. Vi handlade lite och sen drog vi hem till henne. Satt och pratade lite, klappade på Tess som skulle ligga på mitt ena lår då jag satt på golvet. Fixade iordning lite våfflor och runt 8 tiden så hängde jag med och hjälpa mamma med att släppa in hästarna. (: Våfflorna var asgoa! :D



Vet inte vad jag ska skriva mer.. Så bilderna får tala för sig själva... Dom är tagna med mobilen så lite halvkass kvalité.
Nu ska ja ta och titta på Dexter innan jag ska sova för imorgon händer något speciellt som jag inte har fått göra på länge ^^ *Happyface!*

Puss :*



<3Cecilie - kommenterer tilbake !

kjempe fin blogg,du har ! :))

2011-03-26 / 10:23:47
BLOGG: http://ceciliebeste.blogg.no\

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback