✫ RedCandy |

# 633.

Kom nyss hem från Lernia. Vissa dagar är riktigt goa, speciellt dom dagarna man får gå hem tidigare :D
Ska ta och sätta mig md bilderna nu då jag känner mig lite bättre än vad jag gjorde igår. Har fortfarande ont i halsen samt att näsan har börjat nu med, men har iaf ingen huvudvärk. Så bilderna kommer snart upp :)

Ska även sätta mig med mitt projektarbete och läsa lite i boken, så den blir klar någon jävla gång...

Uppdate:
Ska även ta och kolla på det senaste avsnittet med Desperate Housewives med. Samt diska lite... Eller försöka få iordning i köket. Kanske gå runt och små plocka lite med.. Promenad med syster kanske? Får se helt enkelt vad jag gör och om dagen räcker :P



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback