✫ RedCandy |

# 650.

I morses när klockan ringde så hade jag världens jävla huvudvärk så jag vill bara gå och gömma mig. Dock så kunde jag sova någon timme till då jag vaknade av pojkens klocka. Men när min klocka ringde så hade inte huvudvärken gått över. Kunde snooza några gånger och sen hörde jag av mig till min handläggare och sa att jag inte kommer. Efter det sov jag fram till 10 och verkligen hoppades på att huvudvärken skulle vara borta men nej då...

Så har halvlegat i soffan hela dan och försökt få bort huvudvärken. Den har avtagit lite nu men ändå. Det är nog det värsta som finns att ha huvudvärk. Jag orkar inte göra något eller vill knappt göra något. Vill bara att den ska försvinna.

Hur är du när du har huvudvärk?



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback