✫ RedCandy |

# 889.

Se där ja 
Då fick bloggen sig ett litet lyft. Jag är någorlunda nöjd iaf med själva designen men kan inte riktigt bestämma mig med färger som kanske syns. Hahah. 
Vad tycker du? 
 
Puss :* 


Shibby

Snygg den blev :)) vill med kunna fixa snygg design men ja jag kan inte haha xD btw har börjat blogg på blogg.se igen istället :)

Svar: Tackar ^^ Satt hela dan med den, koder kan vara jobbiga ibland och speciellt när dem inte gör som jag vill att den ska göra. Haha
Jasså, varför bytte du?
RedCandy

2012-07-18 / 22:04:43
BLOGG: http://shiibbys.blogg.se
Shibby

svar; bloggar ju inte så mycket men varje gång jag vill göra det så har myshowroom krånglat på ett eller annat sett, dom har rätt ofta problem enligt mig ;/

Svar: Sv, aha, jag förstår. Det är jobbigt när det blir problem om man nu inte bloggar dagligen och vill göra det.
RedCandy

2012-07-27 / 21:21:16
BLOGG: http://shiibbys.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback