✫ RedCandy |

# 875.

Yo! Var ett tag sen.
Har fått lite påbackning ang min jätte braiga uppdatering här inne, så får väl slänga iväg något. :P

Aaand, here we go!

Imorgon, äre dags att dra sig bort till stationen för att åka buss och förhoppningsvis landa inne i Elmia´s lokaler. Det är dags för Dreamhack!! :D
Håller på att packa det mesta nu/idag faktiskt.

Ehm, var på möte borta på Ridhuset imorses. Och det verkar som om jag ska vara där 4 timmar, 3 dar i veckan med start V.26. Vara där 2 veckor och sen "semester/ledig" då handläggaren har semester i 4 veckor. och sen börja igen.
Vet inte hur detta kommer gå då jag vet inte om jag vill längre. Kan inte bestämma mig själv, dock har jag redan sagt att det funkar men jag vet inte.

Men funkar det inte alls så äre bara ett samtal bort och så är jag inte där utan för leta upp nytt.
Alla beslut är upp till mig och jag bestämmer har dem sagt.

Vi får se med det dära...



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback