✫ RedCandy |

# 906

Hade två jätte konstiga drömmar inatt.
Båda två handlade om Dreamhack.

I första drömmen så var jag bara helt plötsligt där, typ 10 sekunder innan det så satt jag hemma. Skulle ta och checka in mig och då visade sig att dem inte hade något band, badge eller tshirt till mig. Men jag var ändå med på deras lista. Sen efter det skulle jag fixa iordning min madrass som jag skulle sova på och då visade det sig att den hade jag inte med mig, hade inte packat ner den.
Då försökte jag ringa till min mamma för att hon skulle komma både hämta den hemma hos mig och sen komma till DH med den. Men då svarade hon inte och min mobil dog och laddaren hade jag också glömt hemma. Jag vände mig om och ser då att jag är helt själv där inne i Elmia. Det är tomt, inga männsikor.

Sen vaknar jag typ till, men somnade rätt så fort igen.
Denna gången så skulle jag och några till ta och gå ut från Elmia. Och när vi kommer till entren så går det en flintskallig kille in genom dörrarna och han drar en liten väska efter sig. Jag gick och funderade ett bra tag och även stirrade på denna person som helt plötsligt vinkade åt mig.
Sen blir allt bara svart och jag kommer inte ihåg något men sen så kommer det ett sms från en av mina vänner att det är någon som vill träffa mig, kom till höger sidan av mainstage. Drar dit och visar sig att det är självaste Headhunterz som står där. Hahah, han och jag börjar snacka och vi går iväg ut någonstans och sen kommer vi inte in igen.

Och sen vaknar jag... Jävla mongo drömmar....



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback